♥ ♥ I LOVE YOU ♥ ♥ 2

♥ ♥ I LOVE YOU ♥ ♥ 2

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 15175
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




با چــــــه تیــــــری اونی که دوسش دارم شکــار کنـــــم؟

   نمیدونم ازکجا شروع کنم قصه ی تلـــخ زندگیــمو

         نمیدونم چرا قسمت میکنم روزای خوب زندگیمو

                    چــــــــرا تو اول قصه همه دوســـم میدارن

                             وسط قصه میشه سر به سر من میزارن

                                 تا میخواد قصه تموم شه همه تنهام میزارن

                                        میتونم مثل همه دورنگ باشم دل نبازم

                                           میتونم مثل همه یه عشق بادی بسازم

                                       تا با یک نیش زبون بترکه وخراب بشه

                             تا بیان جمعش کنن حباب دل سراب بشه

                   میتونم بازی کنم باعشق و احساس کسی

               میتونم درست کنم ترس دل و دلواپسی

                میتونم دروغ بگم تا خودمو شیرین کنم

                   میتونم پشت دلا قایم بشم کمین کنم

                       ولی با این همه حرفا باز منم مثل اونام

                             یه دروغگو میشم و همیشه ورد زبونام

                                  یه نفر پیدا بشه به من بگه چکار کنم

                                      باچه تیری اونی که دوسش دارم شکار کنم

                                           من باید از چی بفهمم چه کسی دوسم داره

                                                   توی دنیا اصلا عشق واقعی وجود داره

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ehsan تاريخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام دوستان عزيز ممنون كه به من سر زديد نظر يادتون نره باز هم به وبلاگ من بياين

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to ehsan1375.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com